Bijlesopkot.be

Bijlesopkot.be is één van de eerste klanten van MTEA, waarbij alles vertrok van een doordachte digitale strategie. Vanuit deze strategie werd een performante website gebouwd voor deze aanbieder van bijlessen aan studenten, dit zowel voor het secundair als hoger onderwijs.

Een doordachte strategie als basis

Na het definiëren van de SEO-strategie werd de website vormgegeven en voorzien van relevante copywriting. Dit om te scoren in de zoekresultaten en het de studenten zo makkelijk mogelijk te maken. Digitaal vindbaar zijn is de dag van vandaag essentieel en daar wordt dan ook zwaar op ingezet. De verdere digitale strategie bestaat uit een luik e-mailmarketing, aangevuld met gerichte Google Ads campagnes en remarketing. Kortom, een totaalpakket dat garant staat voor succes en het bedrijf geen windeieren legt. Studenten vinden overduidelijk makkelijk hun weg naar Bijlesopkot.be

Automatisatie zorgt voor efficiëntie
De doelgroep van Bijlesopkot.be is tweeledig. Enerzijds zijn er de studenten op zoek naar bijles en anderzijds zijn er de lesgevers en studenten die bijles willen geven. Beide doelgroepen worden door de website, advertenties en communicatie aangesproken, waarbij we het aanmelden zo eenvoudig mogelijk hebben gemaakt. Er zijn geen drempels om contact te nemen, heel belangrijk bij de jongere generatie. Bovendien hebben we het systeem om aanvragen te beantwoorden grotendeels geautomatiseerd, wat voor Bijlesopkot.be een grote tijds- en efficiëntiewinst betekende. Backend werd er een systeem opgezet waarbij de lesgevers eenvoudig hun uren kunnen opladen in het systeem en de student dit kan bevestigen, waarna de betaling volgt. Een sterk staaltje van optimalisering.

website laten maken bijlesopkot

Bijlesopkot

ClientBijlesopkotServicesWebsite bouwen, SEO optimalisatieYear2016Linkhttps://www.bijlesopkot.be

Privacy Preference Center