Eurostorage.com

Case

Eurostage, een multinational uit Nevele, actief in het stockeren van metaal in alle mogelijke vormen doet al even beroep op de diensten van Mtea.

Het bedrijf is wereldwijd actief, scoorde al goed in SEO, maar wenste een onderbouwde strategie voor de Amerikaanse markt. Een opdracht op maat! We werden gevraagd om de .com site, specifiek gericht op de Amerikaanse markt, vorm te geven en de teksten SEO-wise op punt te krijgen.

Na een gedegen zoekwoordenonderzoek, werd een SEO-friendly website opgeleverd, in combinatie met een doorgedreven Google Ads campagne, om ook niet-organisch verkeer op gang te brengen. Een succesrecept! Een gedetailleerde rapportage, wekelijkse opvolging en maandelijkse rapportage staat garant voor de nodige resultaten.

De websites werden door ons vormgegeven in lijn met de corporate huisstijl en in WordPress uitgewerkt, een systeem waar de interne medewerkers ook de nodige aanpassingen aan kunnen doorvoeren.

Bij Mtea zorgen we voor support, het updaten van de website en de content. Kortom, de volledige digitale marketing, waardoor ze zich bij Eurostage kunnen focussen op hun core business en wij voor de leads zorgen.

ClientEurostorageServicesWebsite bouwen, E-commerce uitrollen naar USYear2019

Privacy Preference Center