Hairsalon Velvet

Voor Magalie was het duidelijk. Ze wilde haar nieuwe kapsalon onmiddellijk digitaal op de kaart zetten, een heldere uitstraling en een website waar haar kwalitatieve vegan haarproducten perfect tot hun recht kwamen. Echt iets voor MTEA dus!

Digitaal aantrekken van nieuwe klanten

Van in het begin werd er met succes gefocust op het digitaal aantrekken van nieuwe klanten. Een professionele website, met lichte kleuren en een frisse uitstraling, vormde de basis. Daarbij staan de producten van het gereputeerde vegan merk Maria Nila centraal. Maar ook op het vlak van sociale media en social media advertising zijn ze bij Hairsalon Velvet helemaal mee met de trein. De sociale mediakanalen werden opgezet, worden onderhouden en brengen heel wat nieuwe klanten met zich mee.

Lokaal online adverteren

Via gerichte en lokaal getargete Google Ads wordt het kapsalon regionaal gepromoot. Binnen een straal van 15 km rond het salon, wordt er heel gericht gewerkt. Dit met een doorgedreven selectie aan zoekwoorden die rendement garanderen en verspilling aan nutteloze clicks voorkomen.

Makkelijk zelf foto’s toevoegen

MTEA stond en staat voor dit vooruitstrevende salon in voor het aanmaken van de website, de SEO-copywriting, het opzetten van de sociale mediakanalen en het instellen en de maandelijkse opvolging van de Google Ads. Maar niet alleen wij werken aan de site, want ook Magalie kan super makkelijk foto’s toevoegen aan haar site en deze zo up-to-date houden. Zo werken we samen aan een succesverhaal.

 

Website: https://hairsalon-velvet.be

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

vier × vijf =

Ontdek ons

Portfolio