Professionele website

Omdat je absoluut mee moet met je tijd en je jouw klanten online wilt bereiken met een professionele website! Trek nieuwe leads aan met een moderne en responsieve website. Maak een unieke voorstelling van je expertises, team en producten en zorg voor een professionele website die communiceert met Google én met jouw klanten.

Zorg voor een stijlvol design, sterke teksten en een hoge ranking in Google! Mtea webdesign zet in op professionele websites voor ieders budget.

Verhoog je online business met een unieke en professionele website

Niet alleen voor startende ondernemingen, maar voor alle ondernemingen telt elke euro! Dat beseffen wij maar al te goed! Bekijk je professionele website als een investering. Contacteer ons voor een prijs op maat.

Wil je meer inzetten op lead generation en Google-vriendelijke teksten? Slim! Zo hoef je zelf geen klanten actief te gaan ronselen, maar vinden ze via Google de weg naar jouw bedrijf! Check!

 

 

Wat is het doel van uw website?

EEN WEBSITE OM GOEDEREN OF DIENSTEN TE VERKOPEN

Een website die bedoeld is om goederen te verkopen noemen we ook wel een transactiesite. Het doel bij deze categorie is het realiseren van directe online verkopen. Het is de bedoeling dat het aantal online bezoekers stijgt en daarbij aansluitend ook het conversieratio. Wanneer deze beide stijgen zal de omzet ook enorm toenemen. Vervolgens is het belangrijk om te werken aan het verhogen van het gemiddelde orderbedrag. Daarnaast leggen we de nadruk op het verhogen van het aantal herhaalbezoeken en -verkopen.

Het voornaamste doel is uiteraard goederen of diensten verkopen. Maar goede webshops zullen de website gebruiken om allerlei informatie van de (potentiële) klant te achterhalen zoals hun voorkeuren, behoeften en demografische kenmerken. Deze gegevens kun je hergebruiken wanneer je andere vormen van marketing wil opstarten.

Bekende transactiesites zijn: zalando.com, bol.com, ebay.com etc.

 

EEN WEBSITE OM LEADS TE GENEREREN

Een website wordt in dit geval vooral gebruikt voor het genereren of kwalificeren van een prospect, dit wordt ook wel lead generation genoemd. Dit doel wordt voornamelijk gebruikt door bedrijven die dure producten of diensten verkopen. Het is de bedoeling om de klanten zo lang mogelijk op hun website te houden en te voorkomen dat ze naar de concurrent gaan. Dit gebeurt bijvoorbeeld door middel van een mooi design in combinatie met een chatfunctie om al hun vragen te kunnen stellen.

 

EEN WEBSITE ALS BRANDING VAN JE MERK OF BEDRIJF

Deze branding websites worden gebruikt om indirect leads of verkopen te genereren. Je kunt op deze website namelijk niet het hoofdproduct van het bedrijf kopen, maar draait volledig om merkbekendheid creëren en vergroten. Je kunt zo’n website herkennen aan de interactieve functies, bedrijfsinformatie, kortingsbonnen, feedback, reviews etc.

Een bekend voorbeeld van zo’n website is Coca-Cola. Wat vooral opvalt is dat je de bekende Coca-Cola frisdranken niet kan aankopen via deze website. Wel zijn er tal van andere producten met het Coca-Cola logo erop die aangekocht kunnen worden. Daarnaast vind je er voornamelijk spelletjes, kortingsbonnen, interactieve functies, uitleg over de nieuwe producten, verschillende wedstrijden, uitleg over goede doelen die Coca-Cola steunt etc. Het doel is hier dus duidelijk niet directe verkoop van frisdrank, maar het vergroten van naamsbekendheid.

Ontdek ons

Portfolio