Het ambachtelijke van een Belgische meubelmakerij naar voren brengen, dat was één van de doelstellingen. De generatiewissel aan de top was het perfecte moment om het logo aan een opfrisbeurt te onderwerpen. Vernieuwen en toch herkenbaar blijven? Laat dat maar aan Mtea over.
the solution
Een clean en strak logo was het resultaat. Herkenbaar en uitgepuurd met een minimalistische uitstraling. Het logo combineert de V en de H van de achternaam en straalt luxe uit.
The results
Het nieuwe logo viel onmiddellijk in de smaak en wordt tot op vandaag door vaste en nieuwe klanten gewaardeerd. Het draagt zeker en vast bij aan het imago van Vanhoecke Interieur.
“Een rebranding hoeft niet te betekenen dat alles op de schop moet. Soms moet er geëvolueerd worden, maar een complete stijlbreuk is zeker niet altijd nodig.”
Het overbodige weglaten
Een logo is iets heel persoonlijks. Goed luisteren en vatten waar de onderneming voor staat is belangrijk. Vervolgens is het simpelweg doorvertalen naar een sprekend ontwerp.
Het overbodige weglaten
Een logo is iets heel persoonlijks. Goed luisteren en vatten waar de onderneming voor staat is belangrijk. Vervolgens is het simpelweg doorvertalen naar een sprekend ontwerp.
“Een rebranding hoeft niet te betekenen dat alles op de schop moet. Soms moet er geëvolueerd worden, maar een complete stijlbreuk is zeker niet altijd nodig.”
“We weten opnieuw dat we de juiste zaken aan het meten zijn en zien dat de resultaten weer de goede richting uit gaan. Een hele verademing.”